שיחת משתמש:Superot: הבדלים בין גרסאות בדף

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיספר, אוסף הספרים והמדריכים החופשי
תוכן שנמחק תוכן שנוסף
Rschen7754 (שיחה | תרומות)
אין תקציר עריכה
 
שורה 160: שורה 160:
 
 
If there is no response at all after approximately one month, stewards will proceed to remove your administrator and/or bureaucrat rights. In ambiguous cases, stewards will evaluate the responses and will refer a decision back to the local community for their comment and review. If you have any questions, please contact the [[:m:Stewards' noticeboard|stewards]]. '''[[User:Rschen7754|Rs]][[User talk:Rschen7754|chen]][[Special:Contributions/Rschen7754|7754]]''' 08:06, 31 בינואר 2015 (IST)
If there is no response at all after approximately one month, stewards will proceed to remove your administrator and/or bureaucrat rights. In ambiguous cases, stewards will evaluate the responses and will refer a decision back to the local community for their comment and review. If you have any questions, please contact the [[:m:Stewards' noticeboard|stewards]]. '''[[User:Rschen7754|Rs]][[User talk:Rschen7754|chen]][[Special:Contributions/Rschen7754|7754]]''' 08:06, 31 בינואר 2015 (IST)

== Your administrator status on he.wikibooks (2018) ==

<div class="plainlinks mw-content-ltr" lang="en" dir="ltr">
Hello. A [[:m:Admin activity review|policy]] regarding the removal of "advanced rights" (administrator, bureaucrat, etc.) was adopted by [[:m:Requests for comment/Activity levels of advanced administrative rights holders|community consensus]] in 2013. According to this policy, the stewards are reviewing activity on wikis with no inactivity policy.

You meet the inactivity criteria (no edits and no log actions for 2 years) on the wiki listed above. Since that wiki does not have its own rights review process, the global one applies.

If you want to keep your rights, you should inform the community of the wiki about the fact that the stewards have sent you this information about your inactivity. If the community has a discussion about it and then wants you to keep your rights, please contact the stewards at [[:m:Stewards' noticeboard]], and link to the discussion of the local community, where they express their wish to continue to maintain the rights.

If you wish to resign your rights, you can reply here or [[m:SRP|request removal of your rights on Meta]].

If there is no response at all after approximately one month, stewards will proceed to remove your administrator and/or bureaucrat rights. In ambiguous cases, stewards will evaluate the responses and will refer a decision back to the local community for their comment and review. If you have any questions, please contact the [[:m:Stewards' noticeboard|stewards]].

Yours faithfully. --[[משתמש:MarcoAurelio|MarcoAurelio]] ([[שיחת משתמש:MarcoAurelio|שיחה]]) 13:09, 17 באפריל 2018 (IDT)
</div>

גרסה אחרונה מ־13:09, 17 באפריל 2018

ארכיון שיחות: 1 2 3

המשך עבודה על ספר האינפי[עריכה]

הי רותם! מה שלומך? - איך התקדמת עם המחברת בקוונטית? הייתי רוצה להפנות את תשומת ליבך לערך 'המשך עבודה על ספר האינפי' שכתבתי בדף השיחה של גדי; השאלות שם מופנות גם אלייך ואני נמצא בציפייה לתשובתך כמו-גם לתשובתו,Br: בברכה, גל גרוס GalGross 02:28, 22 מאי 2006 (IDT)

לא עדיף לתת ישר קישור (אדום) לעמוד שרוצים? —— בונגולים (שת) 01:09, 25 יולי 2006 (IDT)

אני חושבת שהתשובה הטובה ביותר תינתן באמצעות דוגמה: נניח שאני כותבת ספר על מד"ר, ואני רוצה לתת קישור לאינטגרל מוכלל. אבל, הספר על אינטגרל מוכלל עדיין לא קיים. לכן, אני כותבת קישור מהצורה אינטגרל מוכלל.
לימים, נכתב הספר המכיל את הפרק "אינטגרל מוכלל", אבל הגישה לפרק זה היא באמצעות הקישור חשבון אינפיניטסמלי/אינטגרלים/האינטגרל המוכלל. אין שום התאמה בין הקישורים, וחבל.
לעומת זאת: נניח שאני כותבת ספר בנושא אינטגרלים. כשאני מסיימת לכתוב את הספר, אני רוצה לדעת האם יש ספרים המכילים קישור למידע בנושא אינטגרלים.
אני הולכת לדף "קישור שעדיים לא קיים", ולוחצת על "דפים המקושרים לעמוד זה". כך, אני יכולה לראות האם מישהו מבקש לקשר את ספרו לספרי, ומשנה את הקישור בספר שלו בהתאם.
אני כמובן מקווה, שמדי פעם אנשים ילכו ל"קישור שעדיין אינו קיים" ויבדקו מהם הדפים המקושרים אליו, על מנת לדעת אילו ערכים מחפשים ספר מתאים.
רותם 19:45, 2 אוגוסט 2006 (IDT)
אני מתנגד לזה. קודם כל, בגלל שהקישור הופך לכחול במקום לאדום, וזה יוצר אצל הקורא תחושה ש"יש דף כזה, אפשר ללחוץ ולקרוא", במקום לתת פידבק מיידי שאומר "עוד לא כתבו את זה, אין לי סיבה להקליק". ניתן לבצע במקום זה חיפוש, למשל לפי הדוגמה שלך כאשר ייכתבו על "אינטגרל מוכלל" בוויקיספר יעשו חיפוש למושג הזה ויעשו קישור או יתקנו קישור איפה שצריך. מה גם ששימוש ב"דפים המקושרים לכאן" של "קישור שעדיין לא קיים" לא נוח יותר מחיפוש - הוא לא כותב מה המושג שקישרו, לכן צריך לעבור על כל הרשימה (למשל יש ברשימה פיזיקה תיכונית/מכניקה, ושם הקישור־שעדיין־לא־קיים הוא לאינטגרל. בקיצור זה מצריך לעבור על כל הרשימה כי זה יכול להיות קישור לכלב באותה מידה שזה היה קישור לאינטגרל) —— בונגולים (שת) 13:56, 7 אוגוסט 2006 (IDT)
נראה לי שיהיה בכל זאת הרבה יותר יעיל לרכז את כל הדפים החסרים (או ההפניות לדפים חסרים) במקום אחד. יש לך רעיון? רותם 22:22, 10 באוגוסט 2006 (IDT)[תגובה]
אולי לא הבנתי, אבל לא בשביל זה קיים מיוחד:Wantedpages? --יונת 00:09, 15 באוגוסט 2006 (IDT)[תגובה]
וואלה, לא הכרתי את הקישור הזה. איך מגיעים אליו? רותם 23:26, 19 באוגוסט 2006 (IDT)[תגובה]
דרך "דפים מיוחדים" בטור-צד. (עוד קישור שימושי שם זה מיוחד:Lonelypages.) --יונת 08:00, 20 באוגוסט 2006 (IDT)[תגובה]

מה פירוש "דפים יתומים"? בנוסף, נראה לי שכדאי להביא למודעות הויקיסופרים את עניין הדפים המבוקשים, ובכלל להעביר את הדיון הזה למקום יותר מתאים (למזנון או לפתוח דיון). דעתכם? רותם 20:29, 20 באוגוסט 2006 (IDT)[תגובה]

דפים יתומים הם דפים שאין אליהם קישורים. בדרך כלל זה אומר שצריך למחוק אותם או שתריך לצרף אותם לאחד המדפים או הספרים הקיימים.
אני מסכימה שכדאי להוסיף את המידע על דפים יתומים ומבוקשים למקום מרכזי, אולי לשער הקהילה במסגרת "קדימה לעבודה". מתאים לך לנסח משהו?--יונת 21:52, 20 באוגוסט 2006 (IDT)[תגובה]

גבולות לסכימה ולאינטגרלים[עריכה]

היי רותם. כדי לקבל גבולות "כמו שצריך", ניתן להשתמש ב\limits, הנה כך: יום טוב, Mintz l 20:50, 26 באוגוסט 2006 (IDT)[תגובה]

טוב לדעת. המון תודה! רותם 13:33, 24 בספטמבר 2006 (IDT)[תגובה]

מכניקה אנליטית[עריכה]

אהלן רותם!
ראיתי בדף שלך שאת סטודנטית בטכניון. אני גם (בעוונותיי). ראיתי גם שאת לומדת פיזיקה ויש לך מחברות של כלמיני קורסים. יש לך במקרה גם מחברת של מכניקה אנליטית?
גיל 15:30, 26 בספטמבר 2006 (IDT)[תגובה]

הי גיל,
לצערי דווקא את זה אין לי. יש לי של קוונטים, אם אתה רוצה. רותם 20:33, 26 בספטמבר 2006 (IDT)[תגובה]
עוד לא הגעתי לשם... תודה. אני רוצה בקרוב להתחיל לכתוב כאן ספר בפיזיקה בסיסית כשהאופציות - מכניקה, חשמל או מכניקה אנליטית. היית מעוניינת להשתתף? גיל 10:42, 27 בספטמבר 2006 (IDT)[תגובה]
טוב, נתחיל מזה שמכניקה אנליטית זה מאוד לא בסיסי, ודורש מתמטיקה מאוד מתקדמת. אשמח לעזור במכניקה (רגילה, לא אנליטית), ככל שיאפשרו לי הזמן והידע. רותם 21:33, 28 בספטמבר 2006 (IDT)[תגובה]
אוקיי, אני אתחיל ממכניקה. אני אכתוב לך כשאני מתחיל. גיל 15:54, 3 באוקטובר 2006 (IST)[תגובה]

מבוא למתמטיקה אוניברסיטאית[עריכה]

מזמין אותך להביט בזה: מבוא למתמטיקה אוניברסיטאית להצטרף או סתם להעיר. תודה גיל 13:41, 10 באוקטובר 2006 (IST)[תגובה]

אני אשמח אם תוכלי להוסיף גם לדיון הזה במזנון גיל 16:01, 15 באוקטובר 2006 (IST)[תגובה]

שאלה,[עריכה]

מה זה LateX? ראיתי את זה בדף המשתמש שלך וזה עכשיו לא מפסיק להיסתובב לי בראש (כנראה שיש שם הרבה מקום פנוי).
בתודה מראש dan 17:08, 25 בדצמבר 2006 (IST) ....וכן אני מודע לכך שהסקרנות הרגה את החתול/ה ... אך זה למה יש לו/ה 9 נשמות[תגובה]

דן שלום,
LaTeX זוהי שפת תכנות שמטרתה, לפי דברי היוצר שלה, "לכתוב ספרים יפים במתמטיקה". כלומר, הפלט שמתקבל הוא טקסט הכולל בתוכו ביטויים מתמטיים.
בהקשר של ויקי: העורך המתמטי של ויקיספר הוא LaTeX. בעברית, זה אומר שאם אנחנו רוצים לכתוב ביטוי מתמטי בויקי, נכתוב אותו בעזרת הכתיב בו אנו משתמשים ב- LaTeX.
יש מבין? :) רותם 14:19, 26 בדצמבר 2006 (IST)[תגובה]
אכן כן, תודה dan 17:50, 27 בדצמבר 2006 (IST)[תגובה]

חשבתי שזה יעניין אותך[עריכה]

יצרתי תיבות משתמש שאני חושב שצריכות להיות בשימוש כמו בויקיפדיה אנא בדקי את הדף הבא: תבנית:משתמש מפעיל מערכת. - הסיבה בגללה אני מפנה את צומת לבך לנושא היא בגלל שקיבלתי את הרושם שאת מפעילת מערכות, אם טעיתי אנא קבלי את התנצלותי dan 15:48, 11 בינואר 2007 (IST)[תגובה]

דן היקר,
ראשית צדקת, אכן יש לי את הכבוד להיות מפעילת מערכת. ושנית, כפי שאולי שמת לב, אני לא מאוד נלהבת מכל התבניות האלה בדף המשתמש. כוונתי, איני משתמשת, למשל, בתיבה של "משתמשת זו דוברת עברית כשפת אם". אני חושבת שהתיבות הללו מכוערות והורסות את הדף. עם זאת, מאחר ובאמת אין לי כוונה להיות גועלית או כפוית טובה, אני מודה לך על שהפנית את תשומת לבי לתיבה זו. רותם 01:18, 14 בינואר 2007 (IST)[תגובה]
מצטער אך אני לא חושב שהסברתי את עצמי כמו שצריך. אני מנסה להפעיל ולסדר את התבניות של ויקיספר (בעיקר ע"י העתקה של המקור מוויקיפדיה) אך לצערי יש מספר דברים שאני לא מצליח לעשות, כגון להחליף את התמונה לתמונה של וויקיספר , או לשנות שם של עמודים מסויימים לאחר שכתבתי אותם (בעיקר אם שמם מתחיל בשם: "ויקיפדיה") אז קוויתי (אם זה לא בקשה גדולה מידי) שמפעיל מערכות זה או אחר יתקן את שגיאותי, ואת, נכון לעכשיו, היא מפעילת המערכות היחידה שאני יודע עליה בוודאות (שלא עזבה את ויקיספר לטובת ויקיפדה). dan 12:16, 16 בינואר 2007 (IST)[תגובה]
היי דן,
גדי התותח הוא מפעיל מערכת ובירוקרט ראשי, ואני חושבת שרותם (לא אני) ישמח להיות לך לעזר בעניין זה. רותם 18:30, 16 בינואר 2007 (IST)[תגובה]
OK תודה. dan 14:37, 17 בינואר 2007 (IST)[תגובה]

תודה לך[עריכה]

תודה לך על ברכת "ברוך הבא". אני יותר פעיל בויקיפדיה (ראי את דף המשתמש שלי), אך אני חושב שויקיספר הוא פרוייקט מעניין ביותר.
אני חושב שמה שדחף אותי ל"נסות" לערוך כאן, הוא המצב (אם את רגישה מאוד בקשר לתמיכה בויקיספר, אנא, קבלי את סליחתי מראש, ואל תמשיכי לקרוא) האיום לדעתי של דפי התמיכה שלכם. האם אוכל לעשות משהו למענכם, בתרגום או בניסוח דפי עזרה לעיצוב וסגנון?
נהנתי מהאתר שלך, חנונים הם מגניבים! (אף שיש כאלה שיטענו אחרת)
בברכה,

Yoavabadi 18:18, 16 במאי 2007 (IDT).[תגובה]
יואב היקר!
ראשית - אין על מה :))
ושנית: אם בא לך לקחת על עצמך את הפרוייקט של דפי עזרה - תבורך! בגדול, מה שאנחנו עושים עם דפי העזרה זה פשוט להעתיק אותם מויקיפדיה, עם השינויים ההכרחיים. אישית, אני חושבת שתרמתי אולי לדף עזרה יחיד, או אולי לשניים ותו לא. כאמור, אם אתה מעוניין ליצור אותם (כלומר, להעתיק אותם מפדיה), כולנו כאן נודה לך מקרב לבנו - ואני בראשם.
וחנונים הם אכן מגניבים :))
רותם 19:51, 23 במאי 2007 (IDT)[תגובה]

אלגברה תיכונית[עריכה]

בדף זה אתה כותב "על מנת לפתור את השאלה, נשתמש בחוקי חזקות שכבר למדנו...". אני עוקב מתחילת המדריך ולא נתקלתי עדיין בחוקי חזקות מהסוג הזה. אשמח אם תפנה אותי אליהם. תודה. Jiddisch 16:00, 24 ביוני 2007 (IDT)[תגובה]

ג'ידיש, סליחה על התגובה המאוחרת.
1. אני בחורה.
2. לא אני כתבתי את הספר הנ"ל. ייתכן שערכתי אותו מעט, אבל לא יותר.
3. הטקסט אליו התכוונת מתייחס, לפי מיטב הבנתי, לסעיף 3.1. רותם 23:01, 7 באוגוסט 2007 (IDT)[תגובה]

תמונות[עריכה]

היי רותם. התמונות שהעלית לאחרונה אינן אמורות להיות בפורמט JPG. לכל היותר PNG, ועדיף SVG. יש לך אפשרות לעשות זאת? בברכה, Mintz l 05:31, 16 באוגוסט 2007 (IDT)[תגובה]

לצערי, יכולות השרטוט שלי בעזרת מחשב (וגם בלעדיו, אם להודות על האמת) נמוכות מאוד - אני משתמשת רק ב- word וב- paint של החלונות. לכן גם התמונות נראות כפי שהן נראות... אם אתה מכיר מישהו שיודע ורוצה לשרטט אשמח מאוד להיעזר בשירותיו. רותם 12:15, 16 באוגוסט 2007 (IDT)[תגובה]

סדנת LaTex למתחילים[עריכה]

רובנו לא קוראים דואלים ממשה ברק, אבל אם היית קוראת, יכולת להצטרף לסדנת Latex למתחילים שהתקיימה בתחילת החודש...

Amitk 14:57, 17 בדצמבר 2007 (IST)[תגובה]

וואלה? אתה אשכרה קורא את המיילים שלו? רותם 12:34, 21 בדצמבר 2007 (IST)[תגובה]

אפשר לקבל קצת עזרה בבקשה[עריכה]

התחלתי לכתוב את הספר חומרי בניה. יש לי קצת בעיות (כמו לדוגמה בתבנית, סיווג לקטגוריות, שימוש בתמונות שכבר העלתי לוויקיפדיה וכד...). אשמח אם תוכלי להקדיש לי 0.5-1 שעה. הטלפון שלי במשרד 2369 (829-04). Amitk 08:11, 21 בינואר 2008 (IST)[תגובה]

ואוו[עריכה]

איזו קבלת פנים..--שומבלע 15:35, 20 בפברואר 2008 (IST)[תגובה]

התודות לא מגיעות לי אלא למי שטרח ועיצב את התבנית. ברוך הבא! רותם 15:43, 20 בפברואר 2008 (IST)[תגובה]
אני מכיר את התבנית הזו מויקיפדיה. הכוונה היתה לזה שאת עוברת על כל המשתמשים שנרשמו.. אולי תשאלי את רותמליס אם אפשר להפעיל אוטומטית לכל משתמש חדש?--שומבלע 15:58, 20 בפברואר 2008 (IST)[תגובה]
אה, בקשר לזה התודות אכן מגיעות לי (*מסמיקה*) - אבל מישהו צריך לעשות את העבודה המלוכלכת.
ואולי באמת אשאל אותו - רעיון לא רע בכלל! רותם 16:58, 20 בפברואר 2008 (IST)[תגובה]
ובאותו עניין - המאמץ הזה מרשים, אבל מרבית אלה שנרשמים זונחים את החשבון שיצרו באופן מיידי, כך שרוב העבודה של חלוקת "ברוך הבא" די מיותרת עבורם. Johnny Zoo 01:02, 21 בפברואר 2008 (IST)[תגובה]

ובכל זאת - אני מעדיפה לבזבז כמה דקות, ובלבד שלא יהיה אף משתמש שלא קיבלו את פניו.רותם 13:04, 3 במרץ 2008 (IST)[תגובה]

אשריך Johnny Zoo 22:16, 3 במרץ 2008 (IST)[תגובה]
בהחלט כל הכבוד ואולי יותר אנשים ישארו בזכות קבלת פנים חמה כזאת ובזכות ביקורות חיוביות (רוב אלו שעוזבים עושים זאת בגלל שהם חושבים שאף אחד לא מעריך אותם ואת התרומות שלהם) dan 21:17, 13 באוקטובר 2008 (IST)[תגובה]

שמתי לב שרוב החשבונות החדשים הם חשבונות שנוצרו אוטומטית עקב יצירת חשבון בויקישיתוף, זה די ניפץ לי את התיקווה שעומדים להיות כאן הרבה כותבים dan 19:28, 15 בנובמבר 2008 (IST)[תגובה]

באמת תהיתי מה פשר "חשבון שנוצר אוטומטית"... ניחא, נקבל את פניהם בכל זאת! רותם 19:30, 15 בנובמבר 2008 (IST)[תגובה]

חיפוקס?[עריכה]

הי רותם,

רק רציתי לדעת - כסטודנטית בטכניון שמתעסקת עם לינוקס וקוד פתוח, יוצא לך לבוא לחיפוקס?

אולי יום אחד ניפגש שם :)

R007 - שיחה 12:28, 27 בינואר 2011 (IST)[תגובה]

לא בדיוק מתעסקת עם זה. לא מספיק, בכל אופן.
ו - מי יודע, אולי... רותם 01:24, 8 באפריל 2011 (IDT)[תגובה]
ראי את עצמך כמוזמנת =] R007 - שיחה 10:47, 8 באפריל 2011 (IDT)[תגובה]

ברכות![עריכה]

קבלי מזל"טים לרגל סיום התואר! R007 - שיחה 13:05, 11 ביולי 2011 (IDT)[תגובה]

תודה תודה! רותם - שיחה 00:24, 10 באוקטובר 2011 (IST)[תגובה]

שינוי הדף הראשי[עריכה]

היי. יעל י ואני מציעים עיצוב חדש לדף הראשי. דעתך חשובה – נשמח לשמוע תמיכה או התנגדות בדיון במזנון. תודה. ‏gran‏ - שיחה 03:08, 17 בינואר 2012 (IST)[תגובה]

העלאת קבצים, אשף ההעלאה?[עריכה]

Wikimedia Commons logo

Hello! Sorry for writing in English. As you're an administrator here, please check the message I left on MediaWiki talk:Licenses and the village pump. Thanks, Nemo 22:22, 18 בספטמבר 2014 (IDT)[תגובה]

Your administrator status on the Hebrew Wikibooks[עריכה]

Hello. A policy regarding the removal of "advanced rights" (administrator, bureaucrat, etc.) was adopted by community consensus in 2013. According to this policy, the stewards are reviewing activity on wikis with no inactivity policy.   You meet the inactivity criteria (no edits and no log actions for 2 years) on the wiki listed above. Since that wiki does not have its own rights review process, the global one applies.   If you want to keep your rights, you should inform the community of the wiki about the fact that the stewards have sent you this information about your inactivity. If the community has a discussion about it and then wants you to keep your rights, please contact the stewards at m:Stewards' noticeboard, and link to the discussion of the local community, where they express their wish to continue to maintain the rights.   If you wish to resign your rights, you can reply here or request removal of your rights on Meta.   If there is no response at all after approximately one month, stewards will proceed to remove your administrator and/or bureaucrat rights. In ambiguous cases, stewards will evaluate the responses and will refer a decision back to the local community for their comment and review. If you have any questions, please contact the stewards. Rschen7754 08:06, 31 בינואר 2015 (IST)[תגובה]

Your administrator status on he.wikibooks (2018)[עריכה]