שיחת משתמש:דרורק: הבדלים בין גרסאות בדף

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיספר, אוסף הספרים והמדריכים החופשי
תוכן שנמחק תוכן שנוסף
Rschen7754 (שיחה | תרומות)
אין תקציר עריכה
 
שורה 153: שורה 153:
Hello! Sorry for writing in English. As you're an administrator here, please check the message I left on [[MediaWiki talk:Licenses]] and the village pump. Thanks, [[m:User:Nemo_bis|Nemo]] 22:22, 18 בספטמבר 2014 (IDT)
Hello! Sorry for writing in English. As you're an administrator here, please check the message I left on [[MediaWiki talk:Licenses]] and the village pump. Thanks, [[m:User:Nemo_bis|Nemo]] 22:22, 18 בספטמבר 2014 (IDT)
<!-- הודעה שנשלחה על־ידי User:Nemo bis@metawiki באמצעות הרשימה בדף http://meta.wikimedia.org/w/index.php?title=User_talk:Nemo_bis/Unused_local_uploads&oldid=9923284 -->
<!-- הודעה שנשלחה על־ידי User:Nemo bis@metawiki באמצעות הרשימה בדף http://meta.wikimedia.org/w/index.php?title=User_talk:Nemo_bis/Unused_local_uploads&oldid=9923284 -->

==Your administrator status on the Hebrew Wikibooks==
Hello. A [[:m:Admin activity review|policy]] regarding the removal of "advanced rights" (administrator, bureaucrat, etc.) was adopted by [[:m:Requests for comment/Activity levels of advanced administrative rights holders|community consensus]] in 2013. According to this policy, the stewards are reviewing activity on wikis with no inactivity policy.
 
You meet the inactivity criteria (no edits and no log actions for 2 years) on the wiki listed above. Since that wiki does not have its own rights review process, the global one applies.
 
If you want to keep your rights, you should inform the community of the wiki about the fact that the stewards have sent you this information about your inactivity. If the community has a discussion about it and then wants you to keep your rights, please contact the stewards at [[:m:Stewards' noticeboard]], and link to the discussion of the local community, where they express their wish to continue to maintain the rights.
 
If you wish to resign your rights, you can reply here or [[m:SRP|request removal of your rights on Meta]].
 
If there is no response at all after approximately one month, stewards will proceed to remove your administrator and/or bureaucrat rights. In ambiguous cases, stewards will evaluate the responses and will refer a decision back to the local community for their comment and review. If you have any questions, please contact the [[:m:Stewards' noticeboard|stewards]]. '''[[User:Rschen7754|Rs]][[User talk:Rschen7754|chen]][[Special:Contributions/Rschen7754|7754]]''' 08:06, 31 בינואר 2015 (IST)

גרסה אחרונה מ־09:06, 31 בינואר 2015

שלום, דרורק, וברוך בואך לוויקיספר!
כדי לסייע לך להצטרף לקהילת ויקיספר באפשרותך:
הנחיות וכללים נוספים שיסייעו לך להשתלב נמצאים כאן:

תפריט העזרה             תפריט ייעוץ             כללי הנימוס בוויקיספר             איך לחתום             זכויות יוצרים

בברכה,

אמיתי 16:02, 19 אוגוסט 2005 (UTC)

אי-אפשר לברוח מישראלים... (-:

חתימות[עריכה]

כאשר אתה כותב משהו בדף שיחה, בניגוד לכתיבת ספר (כמו למשל כאן [[1]], נהוג לחתום בסוף הכתוב העזרת 4 טילדות ~~~~ רותם 15:27, 6 ספטמבר 2005 (UTC)

כדאי שנגמור את זה מהר ונוכל להפוך את כל ויקיספר לספריית ספרים מסודרת שכל מי שירצה להוסיף בה משהו ידע (או יכוון) איפה ואיך לעשות את הספר.

מצטער על זה שאני לא תורם מספיק, ועל זה שאני נכנס לכם לחיים ;)

--הדוקטור המשוגע (שיחה) 06:36, 16 אוקטובר 2005 (UTC)

שאלה שלא נוגעת לויקי[עריכה]

יש לי שאלה- אם אתה מבין קצת בהסתברות בחיי היום-יום? כי לא הבנתי משהו מהחומר, ויש לי מגן בעוד כמה ימים, ואני לא מוצא מישהו שיסביר לי :) אז תהיתי לעצמי אם אתה תוכל...לא משהו גדול...Hbk3 00:17, 18 אפריל 2006 (IDT)

shoot... דרורק 10:21, 18 אפריל 2006 (IDT)
תודה רבה :) אז השאלה היא: אנחנו לומדים הסתברות בחיי היום-יום כמו שהבנת, ויש חומר חדש שהמורה ממש לא הסבירה טוב. החומר: נותנים לנו נתונים, ואנו מגיעים למסקנה שיש קשר סטטיסטי בין 2 גורמים מסוימים. אחרי כן, בסעיף אחר של השאלה, הם מביאים נתונים נוספים על הקשר בין הגורמים לבין גורם מתווך אחר (C), וכשבודקים לפי הטבלאות החדשות, מוצאים שאין קשר סטטיסטי (הצמדת גורמים אני חושב) או שהקשר התהפך! (הפרדוקס של סימפסון). ואז, מבקשים מאיתנו להסביר איך ייתכן כזה מצב, שהגורם המתווך C שינה את פני הדברים, ועל אילו תוצאות כדאי להסתמך, אלו שלפני הגורם המתווך, או אלו שאחריהן?? אני מקווה שהבנת...Hbk3 13:21, 18 אפריל 2006 (IDT)
אני גם מקווה שהבנתי, יכול להיות שאני עונה לך על משהו שאתה כבר יודע. לשאלתך, אכן, פרדוקס סימפסון בדיוק מדבר על הנושא הזה בסטטיסטיקה. באופן די מפתיע זה קורה הרבה מאוד פעמים, במיוחד בביולוגיה ומדעי החברה. נניח למשל (אני לוקח דוגמא מהויקי האנגלי) שליסה ובארט מסתובבים בויקיפדיה ושפרים ערכים באופן אקראי. נניח שמתוך עשרת הערכים שבארט משכתב, הוא משפר 90% ומתוך 100 הערכים שליסה משפרת היא משפרת רק 60%. אח"כ נבדוק מה קורה יום אחרי זה, ונמדוד שבארט שיפר 30% מתוך 100. ליסה שיפרה רק 10% מתוך 10 שהיא שכתבה. בשני המקרים, בארט נראה יותר מבטיח מליסה. אבל כאן בדיוק ה"פרדוקס", כי אם נחבר, נראה ששניהם עשו 110 מאמרים סה"כ, חלק גדול יותר מהשיפורים היה של ליסה (55%) ואילו לבארט יש רק 35%. אז ככה זה יכול להיות. בנוגע לאילו תוצאות להעדיף, זה לא כל כך ברור ואני לא בטוח שאני יכול לתת לך תשובה כללית. אבל אם הייתי צריך לבחור ויקיפד מתוך ליסה או בארט, הייתי בוחר את בארט, גם בגלל שהוא יותר מצחיק. דרורק 17:43, 18 אפריל 2006 (IDT)
אוקיי, הבנתי. רק איך תסביר שלמרות שבארט נראה יותר מבטיח, ליסה היא זו ששיפרה יותר? Hbk3 18:08, 18 אפריל 2006 (IDT)

משתמש:דרורק/ארגז החול שלי

מזל טוב![עריכה]

הי, אני רואה שקיבלת sysop. ברכותיי! רותם 09:45, 21 אפריל 2006 (IDT)

תודה רבה :) דרורק 12:56, 21 אפריל 2006 (IDT)

נו נו נו[עריכה]

אין לך מבחן במבנים ביום שישי? אז יאללה, עזוב ליומיים את ויקי ולך תלמד! רותם 00:45, 26 אפריל 2006 (IDT)

בקשת ערך[עריכה]

אתה יכול להתחיל ספר (או לתרגם) ספרדית, כי יש ביקוש רב לספר, וכשהכרתי לחבריי את ויקיספר הם התפלו שאין ספר כזה (לפחות התחלת הספר) והרבה מעוניינים ללמוד ספרדית, שכן היא שפה די קלה ומדוברת במקומות רבים בעולם! תודה מראש, Idanrm1 11:30, 25 מאי 2006 (IDT)

זו השפה המדוברת ביותר בעולם, אחרי סינית (אם אינני טועה...). בכל אופן, אני אנסה להתחיל את התרגום. דרורק 00:54, 29 מאי 2006 (IDT)
התחלת בתרגום כבר? כי בינתיים הספר ריק. אולי אתה צריך עזרה בתרגום? (תשתדל כמה שפחות כי רוב תשומת הלב שלי מוקדשת כעת לספר איטלקית - אבל אוכל לנסות, פשוט בספרדית אני יודע אולי שתי מילים ואיטלקית למדתי [נכון שאני מתרגם את הספר איטלקית מוויקיפדיה האנגלית - אבל כדי לתרגם ספר צריך לדעת ברמה כלשהי את השפה - ולכן אני מוסיף לתרגום באנגלית דוגמאות, פרטים וגם מילים איטלקיות בתעתיק לעברית - שאין באנגלית]) Idanrm1 22:35, 4 יוני 2006 (IDT)--

בקשה לעזרה[עריכה]

הי דרורי,
אתה יכול בבקשה לתקן את הטעות שאמרת שיש לי כאן? ניסתי לתקן לפי מה שהבנתי ממך, וגם ביקשתי מגדי, אבל אני אשמח אם תנסה בכל זאת... תודה! רותם 19:10, 8 יולי 2006 (IDT)

תוקן... ככה הסכום הליניארי (במקרה זה אינטגרל) הוא שוב וקטור במרחב הילברט - כלומר פונקציה ולכן זה בסדר עכשיו. דרורק 19:19, 8 יולי 2006 (IDT)
האם הוקטור לא צריך אף הוא להיות פונקציה של X? לדעתי, צריך להיות קשר כלשהו בין משתנה האינטגרציה (שהוא המשתנה בו תלויה פונקצית המשקל) לבין הוקטור. אחרת, איך נדע איזו פונ' משקל לשייך לאיזה וקטור? רותם 20:05, 8 יולי 2006 (IDT)
אכן, ולפי התיקון שלי, הוקטור הוא אכן פונקציה של X ויש רק פונקציה אחת שיכולה להיות ה"פיתוח" שלו בבסיס (למשל בסיס P) והיא פונקצית המשקל שהיא פונקציה של P. למעשה יותר הגיוני לשים שם K ולא P אבל זה לא ממש משנה. מה את אומרת? דרורק 20:09, 8 יולי 2006 (IDT)

קריאה להצביע לספר החודש[עריכה]

אני כותב לך כי לקרוא לך להצביע ולבחור את ספר החודש לספטמבר. ראיתי שהצבעת בהצבעה הקודמת. עקב שינוי שיטת ההצבעה, מתקיימת הצבעה שבסופה נבחר ספר אחד כל חודש. אתה מוזמן להיכנס ולהצביע, חבל לפספס את ההצבעה על ספר החודש הראשון. —— בונגולים (שת) 21:19, 21 באוגוסט 2006 (IDT)[תגובה]

תבניות[עריכה]

סחתיין על כל התבניות! אני מקווה שאתה לא שוכח לשים אותן כאן :)
רותם 17:45, 4 בדצמבר 2006 (IST)[תגובה]

גרסה להדפסה[עריכה]

שמת לב שיש כפתור כזה בתיבת הכלים, נכון? גדי אלכסנדרוביץ' 08:31, 31 בינואר 2007 (IST)[תגובה]

בוודאי, אבל הכפתור הזה לא נותן את כל הספר, רק עמוד אחד. ה"גרסא להדפסה" שיש בספר נותנת את כל הספר.דרורק 13:30, 31 בינואר 2007 (IST)[תגובה]

רוחב התבניות המתמטיות[עריכה]

אהלן. האם תוכל בבקשה להתבונן בויקיספר:דלפק ייעוץ#רוחב התבניות המתמטיות? תודה. Thedsadude 10:35, 22 בינואר 2008 (IST)[תגובה]

תודה. Thedsadude 01:07, 1 בפברואר 2008 (IST)[תגובה]

אלגברה תיכונית[עריכה]

הי, סיימתי עם העברות (בדקתי שכל דפי ההפניה הועברו גם - מקווה שבסדר) התחלתי עם תבניות האיחוד בין אלגברה תיכונית ל-מתמטיקה לבגרות - אלגברה. אחד מהנושאים במתמטיקה לבגרות - אלגברה הוא פירוק לגורמים - לאן לקשר? האם להעביר לספר אלגברה תיכונית או לאחד עם אלגברה לכיתה ח'/פירוק לגורמים? סופש נעים, --Illuyanka 23:54, 30 באפריל 2009 (IDT)[תגובה]

פירוק לגורמים זה חומר לכיתה ח' ולא לתיכון. זה חומר בסיסי מאוד ואין סיבה להכניסו לאלגברה תיכונית... לא כל כך ברור לי איך זה יכול להיות שיש פירוק לגורמים בשאלון, אלא אם כן מדובר על פירוק לגורמים של טרינום, מה שכבר נמצא באלגברה תיכונית. דרור 13:14, 1 במאי 2009 (IDT)[תגובה]
ראשית, תודה (אני לא מתמצת בחומר הנלמד לפי כיתות) - הוספתי תבנית אחד לאלגברה לכיתה ח'/פירוק לגורמים.
הערה : אתה אף פעם לא מגדיר לי את הבעיה (זה מתסכל - אני מרגישה כמנחשת שיכלה להסביר את עצמה טוב יותר אם היית ממוקד)
כפי שאתה רואה לא התחלתי לאחד את הערכים (!) רק שמתי "תבנית אחד" (תהיתי אם אתה תרצה לעשות את האיחוד - אני באופן אישי הייתי רוצה אם היה מדובר במשהו שאני כתבתי).
מטרת האיחוד - למנוע כפילות - אותו חומר, באותה רמה, ולפעמים גם אותה גרסא ראשונית שתוקנה ע"י אנשים שונים במקומות שונים.
דוגמאות :חוקי חזקות שבמקורו הועתק מחוקי חשבון חזקות (במקום לעשות קישור) ונערך באופן שונה ע"י אנשים שונים. יש ספרים שלמים כמו, מתמטיקה תיכונית/גיאומטריה אוקלידית וגיאומטריה של המישור - אותו ספר, עם אותן נושאים, באותה רמה - ועדין בגלל שהחומר לא היה מרוכז במקום אחד - אנשים החלו לרשום ספר שחיפשו כשהוא היה למעשה כבר קיים בשם אחר.
באופן אישי, אני שונאת כפילות - כבר פתחתי דיון למדוע כפילות זה דבר נורא עבור תלמידים - לא רציתי לחפור לך (אבל אם תרצה - רק תבקש).

כהרגלי, אני נמצאת בבית בין ימי חמישי לראשון (שישי שבת - לרוב) - באמצע השבוע רק ב"אירועים" יחודיים (כשהמזל אוהב אותי), כך, שאל תעלב אם איני מגיבה.--Illuyanka 12:00, 3 במאי 2009 (IDT)[תגובה]

אני ממש ממש לא נעלב :) לגבי כפילות, אם יש דיון, אני אשמח להשתתף בו. לגבי איחוד, לי אין בעיה לאחד חומר שנכתב בידי אחרים אל תוך אלגרה תיכונית - לעומת זאת, הכותבים האחרים לא מאוד ישמחו שאני אעשה את זה. אם זכרוני אינו מטעני, אחת הסיבות ליצירת הכפילות היתה חוסר הסכמה לגבי איזה חומר להכניס באיזה ספר ומחלוקות לגבי כתיבת החומר והספרים. אני לא מוצא כרגע את הדיון שבו זה נדון. בכל אופן, אני אשמח לדון על נושא הכפילות, אם יש לינק אשמח לקבלו דרור 12:38, 3 במאי 2009 (IDT)[תגובה]

הי,

  1. הדיון התקיים (היה קצר) : ויקיספר:רשימת מועמדים למחיקה/חשבון דיפרנציאלי ואינטגרלי לתלמידי תיכון/נגזרות - עד כמה שאנשים מסכימים זה לא מונע את יצירת ערכים חדשים (במודע!), כמו פייתון ולימוד פייתון לאיש הפשוט.
  2. כרגע שום עורך לא התלונן (אולי כי הם ברחו לויקיפדיה - שם אני יכולה להבטיח לך בעינים עצומות שלרשום על נושא לא ידוע זה כמו לרשום על מגפת מלחמה. כמו גם, חלק מהם מאמנים באי קיומה של ויקיספר - כבר עוד סיבה ללמה רבים מהם כבר ברחו)- בעיה בשעתה (ראשית, שיתחילו להתלונן). אני סומכת על ראות עיניך ומאמינה שאם תמחוק משהו זה יהיה בגלל שהוא מיותר ואינו מסביר טוב יותר ולא בגלל איזה שהוא רצון להוכיח משהו לא ברור. תאמיני לי, עדיף כמה עורכים לא מרוצים (כמה דיונים מעצבנים עם אנשים לא פותחים...) והרבה תלמידים מאושרים ^&^. כאן ההגיון קובע.

נ.ב - אין צורך לקרוא את כל הסוגרים - הם ממש מיותרים (אני סתם מתחרפנת לי מתסכולים אישים) --Illuyanka 14:28, 3 במאי 2009 (IDT)[תגובה]

טוב, לי אין בעיה עם לאחד אם הנושאים. אני אעשה את זה בעוד כשבוע או שבועיים (אני לא זוכר את המדיניות כרגע), כדי שכל מי שיש לו אינטרס בנושא יקבל הזדמנות לומר את דברו בדף הדיון לאיחוד. דרור 15:38, 3 במאי 2009 (IDT)[תגובה]

דפי ההדפסה[עריכה]

הי, אני מתקנת עכשיו את כל דפי ההפניות - דפי ההדפסה גדולים מדי והאתר קורס - מה עלי לעשות? --Illuyanka 09:57, 11 במאי 2009 (IDT)[תגובה]

הם בסדר אצלי... פשוט לוקח הרבה זמן.. דרור 01:42, 12 במאי 2009 (IDT)[תגובה]
אצלי האתר קורס ההודעה שרשומה :

קרן ויקימדיה
עקב בעיה טכנית בשרתי קרן ויקימדיה, האתרים המאוחסנים בהם אינם זמינים. הבעיה היא ככל הנראה זמנית ואנו מקווים שתפתר במהרה. אנא נסו שנית בעוד מספר דקות. אם ברצונכם לעזור לקרן ויקימדיה הפועלת ללא מטרת רווח, באפשרותכם לתרום לה.

איני יכולה למחוק כך את דפי ההפניה - אני חייבת לתקן את הקישור (שיגיע לדף ולא לדף הפניה). מוזמנת לעצות. --Illuyanka 09:09, 15 במאי 2009 (IDT)[תגובה]

על אילו דפים מדובר? דרור 23:44, 15 במאי 2009 (IDT)[תגובה]
הי, סליחה על העיקוב.

דפי ההדפסה : גרסא להדפסה שמקושרים אל הדפים של אלגברה תיכונית. אני יכולה לתקן את הקישור, אולם, לא יהיו הפניה אל דפי הגרסא כיוון שאיני יכולה לתקן את הקישור בדפי ההדפסה - החלטה שלך. תודה, --Illuyanka 10:27, 22 במאי 2009 (IDT)[תגובה]

אין בעיה אני אתקן את הקישורים... דרור 12:23, 22 במאי 2009 (IDT)[תגובה]
תודה. --Illuyanka 10:46, 24 במאי 2009 (IDT)[תגובה]

גבולות[עריכה]

הי, אולי אתה תידע טוב יותר ממני. הערך הזה : מושג הגבול ; על אף שהוא מוצב בחשבון דיפרנציאלי הוא יותר מתאים לגבול סדרה, לא כן? מה דעתך? להעביר אותו לאן?
כבר רשמתי בחשבון דיפרנצאלי על הקשר ביןגבול לנגזרת. אני יכולה להכניס זאת כהקדמה, אך, איני רואה זאת לנכון ; אני יותר חושבת שהוא מתאים לנושא סדרות. אשמח לשמוע דעתך...--Illuyanka 21:05, 13 ביוני 2009 (IDT)[תגובה]

ההגדרה בלינק הראשון היא הגדרה שמתאימה לסדרות. ההגדרה הרלוונטית לנגזרת היא ההגדרה לפונקציות והיא כידוע מעט שונה. אם מחליטים להכניס את הגדרת הגבול לתלמידי תיכון, יש לדעתי צורך בהסבר הרבה יותר מקיף. למרות זאת בלי לפחות הבנה אינטואיטיבית של מושג הגבול, אי אפשר באמת להבין את הנושא של נגזרת, אז לדעתי, כדאי להעביר את הגדרת הגבול הזו לסדרות, ואת הגדרת הגבול לפונקציות צריך לכתוב בכרך של חשבון דיפ'. אני מקווה שעניתי לך. דרור 01:07, 14 ביוני 2009 (IDT)[תגובה]
כן, תודה. ^&^ --Illuyanka 15:57, 14 ביוני 2009 (IDT)[תגובה]

SOS - מתמטיקה ;האם אני טועה?[עריכה]

הי, סלח לי שאני פונה אליך בנושא כזה, אך, אני צריכה עין שיפוטית והגיונית (אני מקווה שאתה הגיוני). בני לבין משתמש:ירון יש חילוקי דעות - איני מצליחה למצוא נקודת התחלה או הסכמה על משהו.

  1. הנושא הראשון הפונקציה המעריכית - אני מסכימה שאפשר לשפר את הערך (מקווה בשיתוף פעולה עמו), אך, מה שהוא ביצע בעריכתו הוא מחיקת החומר ורשימת חומר חדש ללא קשר לדפים מקדימים - עדין לא בדיוק ענה לי על נקודת זו.
  2. נושא 2 - נגזרת; (אני בטוחה בעינים עצומות שהערך זה הוא מהגסראות הישנות על אף שמחיש אך שיהיה) הגרסא שלי מתמצת גרסא זו ומוסיפה על החסר - בבקשה הבט ב-2 הגרסאות ותן לי את דעתך-עין שלישית.

איני רוצה מלחמות עריכה ולכן, איני משחזרת עריכות שוב, אך, אני די מתוסכלת כבר מהנושא ומרגישה שאינו נע. שוב, אשמח לעין שיפוטך, בתודה רבה, --Illuyanka 12:06, 22 בנובמבר 2009 (IST)[תגובה]

ת-ו-ד-ה ; תמצתי את הדברים בדפי השיחה כיוון שהנושא היה מעורב...--Illuyanka 19:33, 22 בנובמבר 2009 (IST)[תגובה]
שוב מציקה לך :)
  1. איני יודעת כמה ויקיסופרים יענו על הדין שהצעת (רעיון נחמד, אך, לא יודעת כמה יעיל ; מפחדת שהערך ישכח) - אם תראה במזנון אני כבר למשך תקופה מנסה לרומם קצת את ויקיספר כמו את תבנית הקהילה (להוסיף לוח מודעות...)-בהמשך אציק לפעילי מערכת...
  2. בבקשה (כיוון שאיני מבינה ואתה קיים ועונה) - בדוק את הספר החדש : תורת ההסתברות ובדוק אם צריך איחוד עם הסתברות.
  3. מקווה שיהיה טוב :)...יתכן שלא אהיה זמניה במהלך השבוע ממש אשתדל. מחכה לתגובה מירון.

תודה רבה והמשך יום מהנאה, --Illuyanka 13:05, 23 בנובמבר 2009 (IST)[תגובה]

נראה לי שצריך את שניהם, אחד לסטודנטים והשני לתלמידי תיכון, אז זה בסדר לדעתי. גם אני לא יודע כמה יענו אבל מי שלא יענה, שלא יתלונן אח"כ שלא היתה לו הזדמנות להביע את דעתו. דרור 14:06, 23 בנובמבר 2009 (IST)[תגובה]
הי, א) 2 ההסתברויות לאוניברסיטה (לפחות על פי הקטגוריה). ב) אני צריכה שאנשים יגיבו כיוון שאתה לא תגדיר עמדה (וטוב שכך) ובני לבין ירון תשאר "מילה כנגד מילה" - כל אחד יטען שההסבר שלו יותר ברור ; לפחות בחלקים החשובים ( הגדרת הנגזרת ו-lim). נמאס לי שהמצב תקוע כך...--Illuyanka 09:22, 26 בנובמבר 2009 (IST)[תגובה]

מזנון[עריכה]

אשמח אם תגיב למזנון. --‏Illuyanka21:09, 11 במאי 2010 (IDT)[תגובה]

אינדוקציה[עריכה]

הי, אני רוצה להרחיב את הנושא אינדוקציה ולמעשה, רשמתי די הכל, פשוט לפתע הבנתי שכבר יצרת את הערך. בכל מקרה, חלק מהנושאים חסרים :

  1. מהי אינדוקציה.
  2. המקרים בהם נוסף יותר ממספר אחד לאחר הוספת k+1 וכן, גם המקרים בהם נעלם המספר הראשון.
  3. מציאת an
  4. אינדוקציה עם סמנים מתחליפים
  5. כמו גם להוסיף קישורים אל הנושאים שיש לדעת : עצרת, חזקות ועוד.

הבעיה היא היכן להוסיף את סעיף ב'. לא כל כך הבנתי כיצד בנית את הספר ; רשמת "אינדוקציה של טענה כללית" וכן גם "אינדוקציה של סכום" (תת סעיף של הנושא הקודם). רציתי לדעת האם מטרת הפרק של "טענה כללית" היא להציג באופן כללי את שלבי האינדוקציה?בכנות, לא הבנתי מה מחדש הנושא אינדוקציה של סכום ואשמח אם תסביר לי לפני שאבצע שינויים. אני מפחדת לגעת בספר "שלך". על אף שאיני מכירה אותך אישית אני מניחה שחשוב לך האופן בו הבפר מנוסחא ומיוצג לעולם. מצד שני, אני מרגישה צורך לקשר בין הידע שלך לידע של נער בן 15-19 ופחות אכפת לי מהצד השני. תודה ויום טוב, --‏Illuyanka17:13, 21 ביולי 2010 (IDT)[תגובה]

אין לך מה לפחד לגעת בספר "שלי", בכל זאת, זה ויקיספר. אם לא מוצא חן בעיני, תמיד אפשר להחזיר, או לשנות. בכל אופן, לגבי השאלה, אינדוקציה של טענה כללית זה הסבר כללי מאוד על מושג האינדוקציה המתמטית ובדיוק איך זה עובד. לדעתי זה הסבר די בסדר ומובן, אבל תרגישי חופשית לשפר (רק בקשה אחת - לשמור על הפורמט).
לגבי ההבדל בין טענה כללית לסכומים - יש הבדל בין סכומים לטענה כללית - טענה כללית זה משהו כללי לחלוטין, לעומת זאת סכומים זה תת-קבוצה של טענה כללית שמכילה רק סכומים. הרעיון הוא שיש בעיות רבות באינדוקציה שמכילות סכומים ויש בהחלט מקום לטפל בהן באופן פרטני.
אפשר להמשיך את הדיון בספר עצמו, נגיד בשיחה של הדף על אינדוקציה למשל... דרור 22:23, 21 ביולי 2010 (IDT)[תגובה]
הפרומט זו בדיוק הבעיה שלי - תהיה מוזמן לשפר :).מדוע באינדוקציה כללית ביצעת דוגמא באמצעות אי שיוויונים במקום סכומים (טכנתי יותר קל להבנה), אך, לא חשוב. תודה ושבת שלום. --‏Illuyanka07:28, 23 ביולי 2010 (IDT)[תגובה]

העלאת קבצים, אשף ההעלאה?[עריכה]

Wikimedia Commons logo

Hello! Sorry for writing in English. As you're an administrator here, please check the message I left on MediaWiki talk:Licenses and the village pump. Thanks, Nemo 22:22, 18 בספטמבר 2014 (IDT)[תגובה]

Your administrator status on the Hebrew Wikibooks[עריכה]

Hello. A policy regarding the removal of "advanced rights" (administrator, bureaucrat, etc.) was adopted by community consensus in 2013. According to this policy, the stewards are reviewing activity on wikis with no inactivity policy.   You meet the inactivity criteria (no edits and no log actions for 2 years) on the wiki listed above. Since that wiki does not have its own rights review process, the global one applies.   If you want to keep your rights, you should inform the community of the wiki about the fact that the stewards have sent you this information about your inactivity. If the community has a discussion about it and then wants you to keep your rights, please contact the stewards at m:Stewards' noticeboard, and link to the discussion of the local community, where they express their wish to continue to maintain the rights.   If you wish to resign your rights, you can reply here or request removal of your rights on Meta.   If there is no response at all after approximately one month, stewards will proceed to remove your administrator and/or bureaucrat rights. In ambiguous cases, stewards will evaluate the responses and will refer a decision back to the local community for their comment and review. If you have any questions, please contact the stewards. Rschen7754 08:06, 31 בינואר 2015 (IST)[תגובה]