Sanskrit/Everyday Phrases/Day to Day Conversation in Sanskrit/Somvasare Karyalaye
From Wikibooks, open books for an open world
Kim Krutam Saptahante ? = Krutam Kim Saptahante ? = Saptahante kim krutam = what was done on week end ?
- Giristhanakam gatosmi vishramaartham == Gatosmi ( Gatah Asmi = I went ) Giristhankam Vishrmaartham == Vishraamartham Giristhankam Gaosmi == went to hill station for rest
- Swalpam Gruh Karaym akarom ==Akarom Swalpam GruhKarayam == did small home work
- Ratham Karyshale Neetam DvaiMaasikSevaarthm (mayaa = by me )== ( I ) took (my )car for bimonthly service to workshop
courtsey ask back
- Bhavaan ? == you ? ( to gent with respect )
- Bhavaanee vaa( = complementary )= Bhavaanee ? = you? ( to lady with respect)
- Youyam ? == You ? (plural)
- kim krutam tvayaa = tvayaa kim krutam ? = what was done by you ?